محل لوگو

دانلود مقاله تحیق در مورد خرما 13 ص


خرما 13 ص - word (..doc) - fgfgf -

قسمتی از متن :

 

‏2

‏مقدمه

‏نخل خرما از گياهاني است كه كشت آن در قديم در منطقه هاي جنوبي كشور متداول بوده است و در حال حاضر كشور ما از توليدكنندگان مهم آن به شمار مي رود به طوري كه ايران دومين كشور دنيا از نظر توليد خرما مي باشد.

‏خرما ميوه اي بسيار مغذي ، زود هضم و انرژي زا مي باشد. قسمت عمده مواد تشكيل دهنده خرما مواد قندي مي باشد. خرما با داشتن ويتامين آ به مقدار زياد و ويتامين هاي B,C‏ و فسفر، كلسيم،پتاسيم ،چربي و مواد ازت دار از نظر ارزش غذايي بسيار مهم است.

‏تاريخچه خرما

‏خرما يكي از گياهاني است كه در ازمنه ماقبل تاريخ در مناطق بين مدار 29 تا 39 درجه عرض شمالي توسط مردم بومي كشت شده و در طي قرون متمادي مهمترين منبع نيرو و تغذيه انساني بوده است. پيدايش ‏درختان خرما در جهان از دوران دوم زمين شناسي يعني دوره ترياس ژوراسيك آغاز مي شود ولي زماني كه انسانهاي متمدن پي به ارزش غذايي خرما برده و مبادرت به كاشت و بهره برداري و ترويج نخل نموده اند به شش هزار سال قبل از ميلاد مسيح برميگردد.

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 16,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 263

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما